حرف شانزدهم
**(دوست من سلام)**
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 21:35 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام...

بازم برات یه حرف از بزرگان کشورمون دارم ، امیدوارم خوشت بیاد.

از بین بردن اثر نماز...

وقتی نماز می خوانی شیطان میداند چه چیز تو را مشغول میکند. پروردگار این قدر به او تسلط داده که از شریانهای بدنت عبور میکند و همان چیز را به محض آنکه گفتی<<الله اکبر>> در شما تجسم می کند.آنچه را که تو به آن دل بسته ای همان را در تو مجسم می کند و اثر نماز را از بین می برد.

آیت الله حق شناس



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت23:10---8 مهر 1391
سلامی دوباره مرسی بخاطر لینک و نظری که دادید
پاسخ: هواتو دارم داداشی


مصطفی
ساعت22:19---8 مهر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
عنوان وبلاگ من آزاد هستش اگه خواستید بهم خبر بدید با هم تبادل لینک میکنیم saravan19lxb.ir


لاله
ساعت21:59---8 مهر 1391

سلام دوست من سعید
وب خوب و قشنگ و بروزي داري و مطالب مفيدي هم داره .
اين يک تبليغ نيست فقط استفاده دوجانبه از فرصتها است.


دوست داشتي يک سر به وب ما بزن استفاده مي بري. http://xxxpango.loxblog.com/

آموزش تصويري و نحوه بدست آوردن گوشي ، تبلت ، و يا لب تاب دلخواهتون بصورت کاملا رايگان

چگونه گوشي دلخواه خود را رايگان بدست آوريم؟

ثبت نام در کمتر از 10 دقيقه

اگر به جديدترين گوشيهاي تلفن همراه و تبلت ها دسترسي نداريد نگران نباشيد

چون ما به شما کمک خواهيم کرد بدون هزينه و با کمترين زحمت صاحب گوشي دلخواهتان باشيد.
راهنمايي بيشتر در اين آدرس :

http://xxxpango.loxblog.com/

free.xpango@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 83302
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

..................اوقات شرعي
.................. ***** *** صدایاب